Hogyan kezelhetők hatékonyan a tömeges, ismétlődő ügyfélkérdések

a Telekom CoMind segítségével?

Csomagok icon
Túl sok ismétlődő kérdés érkezik. Tudsz segíteni?
Persze! Bármikor válaszolok, azonnal és egységesen. A csapat fókuszálhat a fontosabb ügyekre, és az ügyfél is azonnal választ kap.

A megoldás előnyei

Támogatás 24/7, amikor csak szükség van rá.
Gyors válasz, nincs várakozás az ügyfél oldalán.
Pontosabb operátori válaszok.
Tanítható és könnyen integrálható megoldás.
Kevesebb hiba, alacsonyabb működési költségek.

Ezért éri meg használni a CoMind-ot

  • Akár 65 nyelv támogatása: a chatbot egyetlen központi tudásbázisból képes több nyelven kiszolgálni a felhasználókat

  • Akár több ezer megkeresés egyidejű kezelése

  • A kiszolgálás minősége 100%-ban garantált, minden feltett kérdésre ugyanolyan kiemelt színvonalon válaszol

Csomagok

Skálázható termékünket vállalatod igényeire szabhatod az alábbi csomagok alapján.

Alap

Alapvető vagy belső igényekhez, ahol a probléma könnyen értelmezhető

Tudásbázis beállítása
Ügyfél által
Tudásbázis kezelése
Ügyfél által
Arculat
Előre definiált
Kérdések/hónap
500
Jelentés
grafikai
Támogatás
5x8
Alap támogatott nyelvcsomag (HU, PL, CZ, SK, SLO, HR, GR, DE, EN, FR)
GDPR, EU AI Act és a legmagasabb Telekom Security megfelelés

Közepes

Közepes összetettségű, több felhasználót érintő igényekhez

Tudásbázis beállítása
Telekom által
Tudásbázis kezelése
Ügyfél által
Arculat
Egyedi
Kérdések/hónap
1000
Jelentés
grafikai + .csv jelentések
Támogatás
5x8
Alap támogatott nyelvcsomag (HU, PL, CZ, SK, SLO, HR, GR, DE, EN, FR)
GDPR, EU AI Act és a legmagasabb Telekom Security megfelelés

Teljes

Komplex és gyakran felmerülő igényekhez

Tudásbázis beállítása
Telekom által
Tudásbázis kezelése
Telekom által
Arculat
Egyedi
Kérdések/hónap
5000
Jelentés
grafikai + .csv jelentések
Támogatás
5x8
Alap támogatott nyelvcsomag (HU, PL, CZ, SK, SLO, HR, GR, DE, EN, FR)
GDPR, EU AI Act és a legmagasabb Telekom Security megfelelés

Személyre szabott

Ha nem találtad meg a vállakozásodhoz illő csomagot

7000 kérdés/hónap
7x8 támogatás
10000 kérdés/hónap
Más nyelvek
...
Többre lenne szükséged? A személyre szabott csomagok az igényeid szerint tovább bővíthetőek. Keress minket, és találjuk ki együtt, mire van még szüksége vállalatodnak!
Ez a csomag érdekel

Csak ez a néhány lépés választ el egy hatékony AI megoldástól

Megoldandó üzleti probléma

Megoldást keresel egy üzleti kihívásra vagy egy belső folyamat hatékonyabb kezelésére, és érdekel, hogyan segíthet az AI megoldásunk? Írj szakértőinknek az oldalon keresztül, vagy érdeklődj magától az AI-tól az AI móddal!

AI érettség felmérése

Küldünk egy rövid checklistet, amivel felmérjük az AI szinted, és személyre szabott megoldást nyújtunk neked.

Konzultáció, demo lehetősége

Átbeszéljük az üzleti kihívásaidat és elképzeléseidet, és akár élőben megmutatjuk, mit tud a Telekom CoMind.

Ajánlatkérés

Elkészítjük a vállalatod igényeire szabott, leginkább megfelelő ajánlatot.

Szerződéskötés

Miután minden részlet a helyére került, hivatalosan is megerősítjük az együttműködésünket.

Telepítés és támogatás

Gondoskodunk a zökkenőmentes indulásról és segítünk az első lépésekben.

A Te vállalatodra tervezve

Szakértői konzultációnk során arra törekszünk, hogy megtaláljuk a vállalatodhoz legjobban illeszkedő megoldást.

  • Személyre szabott konzultáció

  • Garancia a legoptimálisabb megoldás megtervezésére

Töltsd ki kapcsolattartási adatlapunkat céged adataival, és szakértőnk megkeres egy konzultációs egyeztetéssel.

Érdeklődő adatai

Székhely

Választott csomag

  • Alap
  • Közepes
  • Teljes
  • Személyre szabott