A Telekom CoMind-nak minden üzleti problémára van válasza

Amilyen sokoldalú a Telekom AI-alapú chatbotja, a Telekom CoMind, olyan sok előnnyel segítheti a vállalatodat. Mindehhez ráadásul összegyűjti és hasznosítja a már meglévő vállalati tudást is.

image

Mutatom, miben segítettem tegnap.

image

Időpontot egyeztettem
a vevőkkel, küldöm
az összesítést.

image

Több, mint 1000 kiegészítő terméket adtam el a webshopon.

image

A kimutatást már reggel elküldtem!

image

Éjjel 260 ügyfélkérdést válaszoltam meg chaten, küldöm a riportot.

image

Igen!
Küldöm a riportot.

image

24 db, jelenleg is zajló ügyfélmegkeresést kezelek.

image

és 5 munkatársnak segítek HR kérdésekben.

image

Pontosan miket és milyen értékben?

image

Rendben.

image

Tudjuk, mennyi időt szabadítunk fel ezzel?

image

Mit várhatok a mai napon?

image
image
image
image

Kimutatások

Termékeladások - tételes napi riport.

image

Riport a megválaszolt kérdésekről.

image

Ügyfélmegkeresések

Telekom CoMind

Kevesebb adminisztráció, nagyobb hatékonyság

Az automatizálható feladatok, elemzések, riportok és előrejelzések kiváltásával csökkenti az adminisztratív terheket, hogy kollégáid azzal foglalkozhassanak, ami igazán lényeges: az ügyfelekkel és az üzlettel.

Az AI előnyei AI-szakértő nélkül is

Nem kell külön AI-tudást behozni a vállalatba, a Telekom CoMind megoldásain keresztül a technológia egyszerűen elérhetővé válik.

Testreszabhatóság költséghatékonyan

A Telekom CoMind megoldások modulárisan, havidíjas formában implementálhatóak, és az üzleti kihívásra adnak választ, így költséget is megtakaríthatsz.

Megbízhatóság és biztonság

A vállalati tudásra építve a Telekom CoMind válaszai megbízhatóbbak, a rendszer zártsága pedig IT-biztonsági szempontból is előnyös.

Bonyolult rendszerek helyett világos párbeszéd

A párbeszédalapú információkeresés és ügyintézés 0-24 órában, több nyelven elérhetővé válik, így vége a bonyolult mappastruktúrákban történő bolyongásoknak.

Hatékony támogatás

Elemzések, riportok, előrejelzések automatizált módon, emberi beavatkozás nélkül.

A Telekom CoMind vállalatodra szabható megoldásokat nyújt.

Íme pár ötlet, hogyan tud neked segíteni

Digitálistermék-értékesítés

AI chat- és hangmegoldás alkalmazása az értékesítés támogatására

HR

Munkavállalói kérdések fogadása és megválaszolása

Ügyfélszolgálat és ügyfélélmény

Személyre szabott ügyfélkiszolgálás nagy volumenű megkeresések esetén is

Gyártástámogatás

Gyártósori munkavégzés optimalizálása

icon

A Te vállalatodnál milyen üzleti problémát kell megoldani?

Kérdezd meg a Telekom CoMindot, tud-e segíteni!

Megkérdezem!
Technológiai partnereink:Azure

Akik a Telekom CoMind segítségével lettek hatékonyabbak

OTP
MVSZ
MVÜK

Csak ez a néhány lépés választ el egy hatékony AI megoldástól

Megoldandó üzleti probléma

Megoldást keresel egy üzleti kihívásra vagy egy belső folyamat hatékonyabb kezelésére, és érdekel, hogyan segíthet az AI megoldásunk? Írj szakértőinknek az oldalon keresztül, vagy érdeklődj magától az AI-tól az AI móddal!

AI érettség felmérése

Küldünk egy rövid checklistet, amivel felmérjük az AI szinted, és személyre szabott megoldást nyújtunk neked.

Konzultáció, demo lehetősége

Átbeszéljük az üzleti kihívásaidat és elképzeléseidet, és akár élőben megmutatjuk, mit tud a Telekom CoMind.

Ajánlatkérés

Elkészítjük a vállalatod igényeire szabott, leginkább megfelelő ajánlatot.

Szerződéskötés

Miután minden részlet a helyére került, hivatalosan is megerősítjük az együttműködésünket.

Telepítés és támogatás

Gondoskodunk a zökkenőmentes indulásról és segítünk az első lépésekben.

A Te vállalatodra tervezve

Szakértői konzultációnk során arra törekszünk, hogy megtaláljuk a vállalatodhoz legjobban illeszkedő megoldást.

  • Személyre szabott konzultáció

  • Garancia a legoptimálisabb megoldás megtervezésére

Töltsd ki kapcsolattartási adatlapunkat céged adataival, és szakértőnk megkeres egy konzultációs egyeztetéssel.

Érdeklődő adatai

Székhely