A Telekom CoMind-nak minden üzleti problémára van válasza
Amilyen sokoldalú a Telekom AI-alapú chatbotja, a Telekom CoMind, olyan sok előnnyel segítheti a vállalatodat. Mindehhez ráadásul összegyűjti és hasznosítja a már meglévő vállalati tudást is.
Mutatom, miben segítettem tegnap.
Időpontot egyeztettem
a vevőkkel, küldöm
az összesítést.
Több, mint 1000 kiegészítő terméket adtam el a webshopon.
A kimutatást már reggel elküldtem!
Éjjel 260 ügyfélkérdést válaszoltam meg chaten, küldöm a riportot.
Igen!
Küldöm a riportot.
24 db, jelenleg is zajló ügyfélmegkeresést kezelek.
és 5 munkatársnak segítek HR kérdésekben.
Pontosan miket és milyen értékben?
Rendben.
Tudjuk, mennyi időt szabadítunk fel ezzel?
Mit várhatok a mai napon?

Kimutatások
Termékeladások - tételes napi riport.

Riport a megválaszolt kérdésekről.

Ügyfélmegkeresések
Telekom CoMind
Kevesebb adminisztráció, nagyobb hatékonyság
Az automatizálható feladatok, elemzések, riportok és előrejelzések kiváltásával csökkenti az adminisztratív terheket, hogy kollégáid azzal foglalkozhassanak, ami igazán lényeges: az ügyfelekkel és az üzlettel.
Az AI előnyei AI-szakértő nélkül is
Nem kell külön AI-tudást behozni a vállalatba, a Telekom CoMind megoldásain keresztül a technológia egyszerűen elérhetővé válik.
Testreszabhatóság költséghatékonyan
A Telekom CoMind megoldások modulárisan, havidíjas formában implementálhatóak, és az üzleti kihívásra adnak választ, így költséget is megtakaríthatsz.
Megbízhatóság és biztonság
A vállalati tudásra építve a Telekom CoMind válaszai megbízhatóbbak, a rendszer zártsága pedig IT-biztonsági szempontból is előnyös.
Bonyolult rendszerek helyett világos párbeszéd
A párbeszédalapú információkeresés és ügyintézés 0-24 órában, több nyelven elérhetővé válik, így vége a bonyolult mappastruktúrákban történő bolyongásoknak.
Hatékony támogatás
Elemzések, riportok, előrejelzések automatizált módon, emberi beavatkozás nélkül.
A Telekom CoMind vállalatodra szabható megoldásokat nyújt.
Íme pár ötlet, hogyan tud neked segíteni
Digitálistermék-értékesítés
AI chat- és hangmegoldás alkalmazása az értékesítés támogatására
HR
Munkavállalói kérdések fogadása és megválaszolása
Ügyfélszolgálat és ügyfélélmény
Személyre szabott ügyfélkiszolgálás nagy volumenű megkeresések esetén is
Gyártástámogatás
Gyártósori munkavégzés optimalizálása
A Te vállalatodnál milyen üzleti problémát kell megoldani?
Kérdezd meg a Telekom CoMindot, tud-e segíteni!
Akik a Telekom CoMind segítségével lettek hatékonyabbak



Csak ez a néhány lépés választ el egy hatékony AI megoldástól
Telepítés akár
4-6 HÉT
alatt!
Bemutatjuk lépésről lépésre a telepítés egyszerű folyamatát
Megoldandó üzleti probléma
Megoldást keresel egy üzleti kihívásra vagy egy belső folyamat hatékonyabb kezelésére, és érdekel, hogyan segíthet az AI megoldásunk? Írj szakértőinknek az oldalon keresztül, vagy érdeklődj magától az AI-tól az AI móddal!
AI érettség felmérése
Küldünk egy rövid checklistet, amivel felmérjük az AI szinted, és személyre szabott megoldást nyújtunk neked.
Konzultáció, demo lehetősége
Átbeszéljük az üzleti kihívásaidat és elképzeléseidet, és akár élőben megmutatjuk, mit tud a Telekom CoMind.
Ajánlatkérés
Elkészítjük a vállalatod igényeire szabott, leginkább megfelelő ajánlatot.
Szerződéskötés
Miután minden részlet a helyére került, hivatalosan is megerősítjük az együttműködésünket.
Telepítés és támogatás
Gondoskodunk a zökkenőmentes indulásról és segítünk az első lépésekben.
A Te vállalatodra tervezve
Szakértői konzultációnk során arra törekszünk, hogy megtaláljuk a vállalatodhoz legjobban illeszkedő megoldást.
Személyre szabott konzultáció
Garancia a legoptimálisabb megoldás megtervezésére
Töltsd ki kapcsolattartási adatlapunkat céged adataival, és szakértőnk megkeres egy konzultációs egyeztetéssel.